Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2021-08-26 08:43:06 | Otwarcie na zmiany | Zapis tymczasowy Pokazuj zajawkę: 0 Zajawka (PL): Projekt „Otwarcie na zmiany” Celem projektu jest podniesienie poziomu kształcenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pogórzu, Szkole Podstawowej im. Jana Marka w Pogórzu oraz wzrost wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych (językowych... | kgnowicka |
2021-08-26 08:42:24 | Otwarcie na zmiany | Utworzenie nowej strony
Publikacja od: 2021-08-26 08:40:03
Pokazuj w menu: 1
Pokazuj treść: 1
Pokazuj zajawkę: 1
Cel linku: _self
Tytuł (PL): Otwarcie na zmiany
Treść (PL): Projekt „Otwarcie na zmiany”Celem projektu jest podniesienie poziomu kształcenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pogórzu, Szkole Podstawowej im. Jana Marka w Pogórzu oraz wzrost wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych (językowych, naukowo-technicznych, ICT, przedsiębiorczości i umiejętności pracy zespołowej) u 140 uczniów (71K i 69M) poprzez realizację dodatkowych zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających, warsztatów przedsiębiorczości. Czas realizacji: 01.01.2021r. – 31.12.2022r. Dofinansowanie z EFS: 240 614,51zł Wartość projektu: 283 075,90zł Planowane do osiągnięcia wskaźniki produktu – wskaźniki kluczowe: Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych Ogółem wartość docelowa: 1 Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie Ogółem wartość docelowa: 1 Liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno – komunikacyjne (TIK) Ogółem wartość docelowa: 1 Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych Wartość docelowa kobiety 30 Wartość docelowa mężczyźni 26 Ogółem wartość docelowa 56 Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie Wartość docelowa kobiety 71 Wartość docelowa mężczyźni 69 Ogółem wartość docelowa 140 Planowane do osiągnięcia wskaźniki rezultatu – wskaźniki kluczowe: Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych Ogółem wartość docelowa 1 Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu: Ogółem wartość docelowa 119 Wartość docelowa kobiety 61 Wartość docelowa mężczyźni 58 Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych Ogółem wartość docelowa 1 |
kgnowicka |
Historia zmian strony - Otwarcie na zmiany